Pripada Donjim Pješivcima. Nalazi se u relativno izrazitoj uvali izduženog oblika, okruženoj nagnutim stranama brda Drmića i Plata. Uvala je na uzdužnoj osi nagnuta ka ravni oko Zete, pa se donji dio sela naziva Lug. Zapadno, iznad sela prolazi put od Danilovgrada preko Orje Luke za Bogetiće, od koga se prema naselju račvaju krakovi – dugi 1,8 km. Naselje je od Danilovgrada udaljeno 15, od Nikšića 20 i od mjesnog središta u Bogetićima 5 km. Počev sa sjevera, granica atara pruža se od Jasikova dola preko Ubline na vrhove Pobrđa i Drmića (453 m), odakle skreće istočno do iznad sastava Zete i Oboštice. Dalje se nastavlja Zetom do na Slapce, odakle povija zapadno ka vrhu Suvog Vrela, te dalje prelazi preko puta Nikšić – Bogetići i izlazi na vrh Ogorele Sove, a odatle okreće na jugozapad preko Goliske doline na Neseleni vrh (1 063 m) i preko Bukovca do na Kom iznad Bambrekove aluge. Zatim skreće na sjever do na vrh mramorja, te dalje preko Dočića izlazi na Jasikovi kom. U tom okviru atar je (Z-I) dug 7,4 km, širok (S-J) 2,2 km i zahvata 16,32 km² površine. Naselje se kod Crkve nalazi na visini od 290 m.

5656

Drenoštica pripada opštini Nikšić. Prema popisu iz 2003. god. bilo je 33 stanovnika, od toga je bilo 29 punoljetnih. Prosječna starost je iznosila 49,7 godina. U naselju ima 15 domaćinstava, a prosječan broj članova po domaćinstvu je 2,20.

Pripremio: Dušan Kalezić

Literatura:
Radusinović P. (1985): Naselja Stare Crne Gore. Beograd.